mandag 27. februar 2012

Lenge siden forrige tur - fiskesuget øker!

Den siste måneden har vært fullstendig fiskefri - ganske uvant for min del. Jeg har vært en tur i Thailand og nytt sol og varme. Kunnet selvfølgelig fisket der nede om jeg hadde orket, men det ble bare sol og bad, og snorkling. Så mye fantastisk fisk under snorkling, b.l.a. murener, løvefisk/skorpionfisk (svært giftig sådan), nebbgjedder, blekkspruter og alt mulig av mindre tropiske arter. Vannet var utrolig klart og her svømmer Kim med fisken:



Denne arten dominerte om man kastet uti loff, men det fantes hundrevis av andre arter å se på over korallbunnen.

Ellers ble tida brukt på paradisstrender som denne:


Med aktiviteter som dette:

Brodern i lufta

og dette:



Forrige fisketur var i slutten av januar. Slenger ut noen bilder fra den turen og den foregående turen. Fine naturopplevelser og tildels godt fiske.









Så etter et lengre opphold uten turer er fiskesuget nå stort. Jeg kan nesten ikke vente med å komme meg utpå igjen. Måtte bare uværet snart gi seg, akkurat nå blåser det storm ute..

1 kommentar:

  1. Ser ut som dere har kost dere på begge turene :)
    Her er det også ei enorm lyst til å komme igang. Utstyret er straks i boks og forventningene er forsøkt holdt i sjakk. Trør fra vindu til vindu og speider etter våren. Uroen i kroppen tiltar og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har justert på div fiskeutstyr. Nå klarer jeg knapt vente til det blir forhold lenger.

    SvarSlett